5

Vélemények

140 vélemény alapján:

99,14 %

Vásárlóink mondták

Olvass még több véleményt »

Ez egy BEMUTATÓ WEBÁRUHÁZ. Az üzlet már nem működik, megrendeléseket NEM TELJESÍTÜNK, és nem fogunk a jövőben sem.
kosár

A kosarad még üres

 
 
(x) Bezárom

Minden hétfőn, szerdán és csütörtökön indítunk útnak csomagokat (amelyek a következő munkanapon érkeznek meg).

Házhozszállítás futárszolgálattal

Termékek összege Szállítási idő Szállítási díj
2000 - 11999 Ft-ig 1 munkanap 1699 Ft
12000 Ft-tól 1 munkanap Ingyenes
Kényelmi szolgáltatások (opcionális):
Utánvét díja (20 000 Ft alatt)   + 300 Ft
Utánvét díja (20 000 Ft felett)   ingyenes

 

Szállítás postahivatalba

Termékek összege Szállítási idő Szállítási díj
2000 - 11999 Ft-ig 1 munkanap 1699 Ft
12000 Ft-tól 1 munkanap Ingyenes
Kényelmi szolgáltatások (opcionális):
Utánvét díja (20 000 Ft alatt)   + 300 Ft
Utánvét díja (20 000 Ft felett)   ingyenes

 

 
(x) Bezárom

Menü

 
 
Elérhetőségeink

telefon+36 00-000-0000
Hétköznap 9-18 óráig

info@minta.minta
24 órán belül válaszolunk!

bankMinta Kft.
00000000-00000000-00000000

 
 

Gyakran Ismételt Kérdések

A Gyöngyvásárral kapcsolatban leggyakrabban feltett kérdéseket gyűjtöttük itt össze. A lista folyamatosan bővül, de ha mégsem találsz választ itt a kérdésedre, bátran tedd fel nekünk írásban itt!

 

©    Utoljára frissítve: 2012. október 3.

 
 

Regisztráció és fizetés

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont a harmadik vásárlást követő törzsvásárlói kedvezmény igénybevételéhez már igen, mivel a kedvezményes árak csak belépés után jelennek meg. A regisztráció egyébként ingyenes, és nagyon rövid ideig tart. Adataidat az adatkezelési törvénynek megfelelően kezeljük (erről bővebben itt olvashatsz).

▲ Az oldal tetejére

Miért érdemes regisztrálni?

Regisztráció után kívánságlistát állíthatsz össze, valamint megszakíthatod a vásárlást, mert kosarad tartalma megmarad. (Azt azonban nem tudjuk garantálni, hogy nem fogy el a termék, ha napokkal később térsz vissza.) Ha már regisztráltál, adataidat nem kell többé megadnod, csak abban az esetben, ha azok megváltoznának. Harmadik vásárlás után automatikusan törzsvásárlóvá lépsz elő, és onnantól érvénybe lép az 5%-os kedvezmény az összes termékre, kivéve a már akciósakat!

▲ Az oldal tetejére

Elfelejtettem a jelszavamat!

Az elfelejtett jelszó oldalon lehetőséged van újat kérni, amelyet emailben küldünk el neked. Ezt - belépés után - már magad is lecserélheted arra, amire szeretnéd a jelszócsere oldalon. Fontos, hogy csak arra a címre kérheted a jelszó pótlását, amit regisztrációkor megadtál, és itt felhasználónévként használsz.

▲ Az oldal tetejére

Mit tegyek, ha az email-cím sem jut eszembe?

Ha már vásároltál tőlünk, írd meg nekünk a lakcímedet, és az alapján kikeressük neked a regisztrációkor megadott email-címedet. (Ha még nem vásároltál semmit, akkor nyugodtan újra regisztrálhatsz.)

▲ Az oldal tetejére

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!

Első körben kérlek ellenőrizd, hogy helyes, működő email-címet adtál meg! A domain helyességét tudjuk ellenőrizni, mert az elgépelt nevek feltűnőek lehetnek, de a cím többi részét - pláne az érvényességét - nem. (Az email-címet belépés után a fiókadataidnál szerkesztheted.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni Gmail esetén a Promóciók fület, és mindenhol a spam (levélszemét) mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket). Végső esetben egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő email-címre.

▲ Az oldal tetejére

Az árak bruttó árak?

Igen, minden esetben a bruttó árakat tüntetjük fel az oldalon. A legtöbb rendelésnél számolni kell a szállítási költséggel - kivéve, ha meghaladod az ingyenes szállítást biztosító határokat és bizonyos akciókat - erről bővebben itt olvashatsz.

▲ Az oldal tetejére

Mi határozza meg a szállítási díjat?

A kosárban lévő termékek értéke alapján, sávosan határoztuk meg a szállítási díjakat, hogy minél többet rendelsz, az annál olcsóbb legyen. A mindenkori díjszabásról itt tájékozódhatsz.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen, erre lehetőség van a legtöbb dombornyomott és elektronikus kártyával. Ezek a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és American Express kártyái, de emellett a virtuális, többféleképpen feltölthető Barion egyenleggel is fizetheted a megrendeléseidet.

▲ Az oldal tetejére

Szállítással kapcsolatos kérdések

Mennyi idő alatt ér ide a csomag?

A megrendeléstől számítva átlagosan 1-3 munkanap alatt kézbesítjük a csomagodat. Amennyiben a bankkártyás fizetést vagy az átutalást választod, és 13 óráig megérkezik hozzánk a vételár, még aznap délután feladjuk a rendelést. Így ha reggel vásárolsz tőlünk, akár másnap már a kezedben lehet(nek) a termék(ek). Ez természetesen csak a munkanapokra vonatkozik, hétvégén a kézbesítés általában szünetel.

▲ Az oldal tetejére

Kis faluban lakom. Ide is rendelhetek?

Magyarország bármely településére rendelhetsz, az a lényeg, hogy létező és érvényes postacímet adj meg, ahol át tudod venni a csomagot. Házhozszállításnál utánvéttel és előreutalással is kérheted a csomagot, postapont viszont nem biztos, hogy van a településeden - utóbbit itt tudod ellenőrizni.

▲ Az oldal tetejére

Hogyan vegyem át a csomagot, ha nem vagyok otthon?

Több lehetőség közül választhatsz. Vagy a munkahelyedre kéred (megjelölhetsz átvevőt is), vagy postára, ahová személyesen el tudsz érte menni. Természetesen az is megoldás, ha egy rokon címére szállíttatod a csomagodat, vagy egy olyan szomszéd nevét írod rá átvevőként, akiben megbízol.

▲ Az oldal tetejére

Sérülten érkezett meg a csomag!

Ebben az esetben nem szabad átvenni azt, és erről jegyzőkönyvet kell a helyszínen, a postással vagy a futárral együtt aláírnod. Nem tudunk garanciát vállalni sérült csomag tartalmára, hiszen mi is csak a feladásig tudjuk figyelemmel követni azt, gondoskodni a termékek biztonságáról. Minden esetben buborékos csomagolásba tesszük az árut, így védve azt a szállítás közben kitett sérülésveszélytől.

▲ Az oldal tetejére

Átutaltam a pénzt, a csomag sehol. Mit csináljak?

Kaptál tőlünk egy emailt, amelyben feltüntettük a futárszolgálattal feladott csomag azonosító számát. Ez alapján tudja a posta megkeresni a csomagodat, illetve arra is lehetőséged van, hogy egy ezen az internetes oldalon nyomonkövesd, mi történt a feladott csomaggal. Ha a várt időn belül nem érkezik meg, kérlek értesíts bennünket, és mi is kapcsolatba lépünk a hivatallal, hogy kiderítsük, merre jár a küldemény.
Ha mindezek ellenére a csomag nem kerül elő, a termék és a szállítási költség teljes összegét visszafizetjük neked, vagy amennyiben teljes egészében pótolható, újra feladjuk a megrendelést!

▲ Az oldal tetejére

Mit tehetek, ha nem tetszik, amit rendeltem?

A törvény értelmében a kézhezvételtől számított 15 napon belül visszaküldheted azt, és visszautaljuk/küldjük neked a termék és a kiszállítás árát. Fontos, hogy csak sértetlen és hiánytalan terméket áll módunkban visszavenni. A vásárlástól való elállásról bővebben itt olvashatsz.

Adatmódosítás

Hogyan módosíthatom az adataimat?

Erre minden lehetőséget megtalálsz „fiókom” menüpontban. Ha az email-címedet átírod, kérlek vedd figyelembe, hogy onnantól a régi nálunk nem él, így csak az új megadásával tudsz legközelebb belépni a webáruházba, és minden levelezést - beleértve a rendelések visszaigazolását, illetve ha fel vagy iratkozva hírlevélre, azt is - már kizárólag az új e-mail címeden keresztül tudunk intézni.

▲ Az oldal tetejére

Elköltöztem, és új címem van!

Akárhány címet felvehetsz az adataidhoz („adatmódosítás” menüpont), és rendeléskor mindig kiválaszthatod azt, amelyikre a kiszállítást kéred. A régi, már nem aktuális címek törlésére is itt van lehetőséged.

▲ Az oldal tetejére

Jelszót szeretnék cserélni, hogyan kell?

Nagyon egyszerű dolgod van: lépj be a „Fiókom” menüpontba, és válaszd a „Jelszó cseréje” dobozt - az itt megjelenő űrlapon kétszer meg kell adnod az új jelszavadat, és a következő alkalommal már azzal léphetsz be a felületre. (A művelethez természetesen előzetesen be kell jelentkezni a régi jelszóval.)

▲ Az oldal tetejére

Mire használjátok fel az adataimat?

Ezt a tevékenységet szigorúan szabályozzák az adatvédelmi irányelveink. Röviden: a megrendelések teljesítésére, a veled való kapcsolattartásra, valamint - amennyiben felhatalmaztál rá minket - hírlevél és egyéb reklámanyag kiküldésére. Adataidat bármikor módosíthatod, visszavonhatatlanul törölheted. Ha részleteiben érdekel a téma, javasoljuk az Adatvédelmi nyilatkozat meglátogatását.

▲ Az oldal tetejére

Hírlevéllel kapcsolatos kérdések

Miért jó nekem, ha feliratkozom a hírlevélre?

Azon túl, hogy azonnal értesülsz a legfrissebb akcióinkról és újdonságainkról, részt vehetsz a Peyote-suli ingyenes, hét leckés online kurzusán, amelyben exkluzív mintákon keresztül tanítunk meg különféle alakzatok készítésére!

▲ Az oldal tetejére

 
 
Manogyöngy Comodo Trusted Magyar Posta Logisztika MPL PostaPont A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
 
RendbenCookie-t (sütit) használunk az oldalunkon a jobb felhasználói élmény és szolgáltatás érdekében. További részletek